Dagens ridpass plus svar på kommentar!

Dagens ridpass började inte så kanon bra kan jag inte påstå.. När jag skulle hämta Naima från hagen så hade hon nyligen rullat sig så hela, HELA ena sidan var tjock av smetig gegga och även en bit av manen :/ Så när jag väl fått halsen tor efter ca en timmas borstningn så tänkte jag att om jag gör en inbakad fläta genom manen syns inte eländet! (Y) MEN bara att hon sträckte på halsen så gick den lagom upp strax efter jag suttit upp på henne, så ja manen är ju inte de vackraste på bilderna!

När väl själva ridningen var igång kändes hon urfin (många av bilderna är tagna då) men sen slog det över i skallen på henne som det ibland kan göra och hon bara bråkade. Fick några fem minuter här o där av ridbarhet. Jag var inte världens gladaste hästägare just då, haha Men väl i stallet igen va hon urgullig precis som igår :P

Sen såg jag två kommentarer från förra inlägget. Fick en fråga om jag gör designer, ja jag gör det när tiden räcker till och jag vill gärna gå på lite egen fantasi och få en mångd bilder att välja mellan till designen. :)
Den andra frågan gällde ett träns jag faktist använde idag! Det är ett Dyon träns jag köpte på Sharpman men finns nog på de flästa internet butiker :) jag älskar det verkligen och lite specielt att det är spännen även uppe på nosgrimman :)

Här kommer det lite bilder från dagen! som alltid älskar jag kommentarer, kommentera! :D



Tilda

Helt galet fin häst!!

2012-01-11 | 22:39:47 | http://nlryttare.blogg.se/
Felicia

Snygg klippning. Ser riktigt välgjord ut :) vem har klippt henne? Och kan man isf köpa klippning av häst?

2012-01-11 | 23:22:12 |
Ida

Tjusigt. Kul att du bloggar.

Har du köpt en dominus dressyrsadel?

2012-01-12 | 20:28:10 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback