Gammla Ridbilder från höstas/sommras..

Imorgon har jag tänkt ta med mig mamma till stallet så hon får fotografera mig och Naima, ska ju vara 6 plus grader imorgon och idag har det varit cirka 2! Hoppas på att det inte är stenhårt i paddoken :/ Annars får vi improvisera var vi skall ta bilder! :)

I år har jag tänkt sattsa stenhårt på LB:1 och LA:1 men blir lite sne på Naima i våran förvända galopp, för i vänstervarvet byter hon väldigt lätt och vet inte riktigt hur jag skall lirka bort det för har testat lite alla möjliga arbetssätt.. Några tips?

Här kommer iaf en härlig omgång med bilder från i början av september förra året. (Rätt sjukt att de var så varmt länge, eller hur?)




Vill ha sommar igen!!! :( och sommarpläs till Naima så himla känslig just nu! klätt in hela hennes träns i ludd för hon har skav i hela huvet :/ usch!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback