Härlig start för bloggen! :D

Känns verkligen som bloggen har fått en kanonstart och verkar vara omtyckta inlägg :) Just nu stod sidvisningar på 81st och unika besökare på 35st! :D Bloggen har bara funnits i tre hela dagar, det värmer och får mig att vilja börja blogga om mer intressanta saker, ridövningar, olika typer av problem jag haft med hästarna och be även er om tips! Mest intressant är ju när det blir diskutioner om ett ämne, right ? :D

Idag blev det ingen ridning heller för bliv snöstorm här på dan, hade rasat träd över vägar och på ledningar! I stallet hade de haglat stora bollar som låg kvar på backen när jag kom ut. Men imorgono ska jag rida ut med Cornelia och Chili, Naima är rätt så hetlevererad i skogen så vi får se hur det går för oss imorn ;P

Ska ju även hålla det jag lova med bilder i varje inlägg, så här bjuder vi på lite bilder jag rotat fram :) Vill starta upp min gammla dator och föra över alla foton på min förra ponny och även äldre Naima bilder, älskar riktigt gammla bilder!



Emma

Kan du inte berätta om din och Naimas historia? För mig som inte har hängt med så länge så hade det varit intressant! :)

2012-01-13 | 22:39:57 | http://nollfemelva.blogg.se/
Johanna Torudd

Älskar designen! Fin häst du har också! :D

2012-01-14 | 15:21:19 | http://torudd.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback